Montag, 9. September 2013

Einen Frosch zur Taufe / Жабче за кръщене

Einen Frosch zur Taufe 

Das ist eine Torte, die ich vor fast 2 Wochen gemacht habe, aber euch erst jetzt zeigen  kann. Die Torte war für die Taufe der kleinen Mia, die Tochter einer Kollegin von mir. Es war gewünscht, dass es etwas mit Frosch und Pünktchen und möglichst nicht komplett rosa. Und das ist aus diesen Wunsch geworden. Eine weiße Torte mit viele bunte Pünktchen, die sie doch irgendwie lustig und heiter machen und ein kleines Froschmädchen. Die Torte gefällt mir sehr gut. Ich hoffe, euch auch. 

Zuckergrüße
Valentina


Жабче за кръщене

Тове е една торта, която направих преди две седмици за кръщенето на малката Мия, дъщерята на една колежка. Пожелано беше, да е нещо с жабче и точици и да не е много розова. И от това пожелание се роди тази торта. Една бяла торта с много и шарени точици, която я правят весела и детска, и едно жабче. На мен тази торта ми харесва много, надява се, че и на вас. 

Сладки поздрави
Валентина











Modellierkurs mit Molly /Курс по моделирана с Моли

Modellierkurs mit Molly

Gestern hatte ich die Möglichkeit einen Modellierkurs mit Molly in Deutschland zu besuchen. Molly macht unglaublich schöne Figuren und ihre Tortenideen sind immer neu und außergewöhnlich und süß und unglaublich schön. Molly hat auch zwei Bücher für Tortendesign veröffentlicht und als wahre Fan habe ich beide Bücher und sogar das zweite mit Autogramm. 
Ich habe mich so sehr darauf gefreut, Molly beim Modellieren zuzuschauen und war nicht enttäuscht. Molly hat den Kurs in Italienisch gehalten und das, was sie erzählt hat, wurde teilweise auf Deutsch übersetzt. Da jedoch die richtige Übersetzerin ganz kurz vor dem Kurs abgesagt hat, waren wir, die nicht italienisch sprechende Teilnehmer auf die Übersetzungskünste von 2-3 Kursteilnehmerinnen angewiesen, die Italienisch sprachen. Es ist natürlich immer besser, wenn der Übersetzende nicht selbst an den Kurs teilnimmt, sondern nur übersetzt, aber so ist es manchmal im Leben. 
Mich hat das nicht wirklich gestört, weil ich alles allein durch das Vorzeigen verstanden habe, aber ich habe schon viel Erfahrung in Modellieren.

Ich bin sehr froh, den Kurs besucht zu haben - ich habe vieles gelernt, was man auch so genau in den Bücher nicht sehen kann und außerdem ist immer viel viel besser, von 50 cm Entfernung zu beobachten, wie jemand modelliert als nur durch die eindimensionalen Bilder vor sich zu haben. 
Außerdem habe ich bei dem Kurs tolle Menschen kennengelernt und richtig Spaß gehabt. Vor allem mit Jana von Janes Cake Tragedy waren wir auf die gleiche Wellenlänge und fast die ganze Zeit gelacht und uns amüsiert. Es war sehr schön dich kennengelernt zu haben, Jana! Auch Jeannetta, die Inhaberin von Zucker-Orchidee, der Shop, in welches den Kurs stattgefunden hat, ist eine ganz liebe und hat sich sehr gut um uns gekümmert. 

Hier sind einige Bilder für euch. Meine Figur ist nicht ganz fertig, aber nach nur 10 Stunden Schlaf für das ganze Wochenende, wollte ich noch rechtzeitig meinen Zug erreichen und deswegen keine Zeit mehr gehabt, die Haare ganz fertig zu stellen und die Haarwurzeln dunkler zu färben.

Zuckergrüße
Valentina

Курс по моделирана с Моли
Вчера имах страхотната възможност да посетя курс по моделирана с Моли в Германия. Моли е италианска тортена дизайнерка, която прави навероятно красиви фигури и торти. Тя има вече издадени две книги и аз като истинки фен ги имам и двете, дори еднате е сигнирана от Моли. 
Много се радавах, че ще посетя курса ѝ и не останах разочарована. Моли държа курса на италянски и отчасти това, което тя говореше, беше превеждано на немски. За съжаление професионалната преводачката, която е трябвало да превежда курса, отказала краткосточно и затова се наложи да превеждат три участнички, които знаеха италянски. Естествено това не е оптималният варият, но така се случва понякога в живота. 
На мен това не ми пречеше особено, защото от самото гледане на живо как Моли моделира, разбирах какво трябва да правя, но аз имам вече доста опит в моделирането и предполагам, че на някой, с по-малко опит би му било по-трудно.
Радвам се много, че бях в този курс - научих много нови неща, които не могът да бъдат видяни в книгите. Не може да се сравнява показаното на живо, от 50см разтояние и еднодименсионалните снимки в книги и списания. 
Освен това се запознах с много нови хора. Особено голямо удоволствие беше да седя до Яна от Janes Cake Tragedy - много добре си паснахме с нея и почти през цялото време се смяхме и забавлявахме.  Освен това Жанета, оганизаторката на курса, беше много мила и се грижеше страхотно за нас. 

И разбира се накрая ще ви покажа и снимки от самият курс. Моята фигурка не е съвсем завършена, но след два интензивни дни с моделиране и общо само 10 часа сън, бързах да си хвана влака за вкъщи и затова нямах време накрая да довърша косата ѝ и да поръмня корените. 

Сладки поздрави 
Валентина



















Montag, 2. September 2013

Nussknacker Torte für die Herbst/Winter Ausgabe der Zeitschrift "Cake Decoration Heaven" / Торта “Лешникотрошачка“ за есенно-зимното издание на списанието "Cake Decoration Heaven"

Nussknacker Torte für die Herbst/Winter Ausgabe der Zeitschrift "Cake Decoration Heaven" 


Hallo zusammen,
heute möchte ich was Tolles mit euch teilen: Ich hatte Gelegenheit noch ein Mal eine Torte für die Zeitschrift "Cake Decoration Heaven" zu machen. Nachdem ich schon in der ersten Ausgabe eine Frühlingstorte machen dürfte, habe ich mich dieses Mal für ein weihnachtliches Thema entscheiden. Dafür habe ich mich von der Märchenballett "Der Nussknacker" inspirieren lassen und daraus ein Weihnachtstraum inszeniert. Die Anleitung für den Cakeboard, die Trommeltorte und den Tannenbaum inklusive alle Süßigkeiten ist in der Zeitschrift zu finden. Eine Beschreibung, wie die Fondantfiguren gemacht sind, hätte den Platz in der Zeitschrift gesprengt, deswegen gibt es sie gesondert, als kostenloses Download auf meine Sugarland-Seite
Das Lustige bei dieser Torte war, dass ich sie in Mai gemacht habe und es war echt seltsam, eine weihnachtliche Torte in den sonnigen, warmen Tage des Spätfrühling zu machen. Und dann war ich so stolz auf die Torte und wollte sie am liebsten sofort allen zeigen, was natürlich nicht ging und ich musste fast 4 Monate warten, um die Bilder hier veröffentlichen zu können. 
In der Zwischenzeit sind noch so viele andere Projekte, Torten und Figuren durch meine Hände gegangen, dass ich mir schon wieder unsicher bin und denke, dass ich heute die Figuren bestimmt besser modelliert hätte... 
Aber was mich weiterhin begeistert sind die Fotos von der Ballerina von oben - der Dutt und im Hintergrund das weiß-rosa Kleid und den dunklen Boden - herrlich!!! Geht es euch auch so? Es gibt Bilder, in welche man sich einfach verliebt und meistens sind nicht die Bilder, die die Torte in ihrem Ganze zeigen, sondern Bilder, die leicht verschwommen sind und halb zeigen, halb verstecken ... 
Ich bin gespannt auf eure Kommentaren!


Die Zeitschrift ist ab heute im Handel und auch bald online bei Torten-art.de zu kaufen sein. 

Zuckersüße Grüße
Valentina




Торта “Лешникотрошачка“ за есенно-зимното издание на списанието "Cake Dekoration Heaven"

Здравейте приятели, 
днес искам да ви покажа тортата, която направих за второто издание на списанието "Cake Decoration Heaven". След пролетната тортза в брой първи, този път реших да направя една коледна торта, вдъхновена от приказният балет на Чайковски “Лешникотрошачката“. Първата част на упътването, която съдържа направата на тортата, тортената подложка и елхата със сладките неща, може да се намери в самото списание (за съжаление само на немски). Вторта част, описваща направата на фонданените фигури, може да бъде слалена безплатно от страницата ми Valentina's Sugarland - за съжаление също само на немски. 
Смешното при тази торта беше, че я правих в началото на май, когато дните са слънчеви и топли и късната пролет е в разцвета си, а аз си седя и моделирам коледни елхи! И след това, когато тортата беше готова, бях толкова горда с нея и исках да я покажа на всеки и то веднага, но не можеше - трябваше да чакам цели 4 месеца, преди да мога да ви покажа снимките. И междувременно се случиха толкова неща, толкова много торти, фигури и проекти ми минаха през ръцете, че сега, като гледам снимките, знам, че в момента бих могла да моделирам фигурите къде къде по-добре...
Но има и снимки, които продължават да ме радват, точно толкова, колкото и преди 4ри месеца - например снимките на балерината откоге - начина, по който кокът ѝ се откроява на фона на леко размазаните розово-бяла рокля и тъмен под, е невероятен, обожавам го. Леко размазани снимки, които не показват тортата като цяло, ами определени детайли, често ми харесват повече, отколкото ясни, брилянтни снимки, откриващи всичко. Понякога малко забулване не е лошо! Вие как мислите? 
Очаквам с нетърпение да чуя мнението ви!

Списанието може да се закупи от днес в Германия. 

Сладки поздрави
Валентина


















LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...