Sonntag, 17. Februar 2013

Mini Cake und Petit Fours mit Gänseblümchen/ Мини тортичка и петифури с маргаритки

Mini Cake und Petit Fours mit Gänseblümchen


Diese Mini Süßigkeiten haben ich gleichzeitig mit den Mini Herz-Törtchen vor ca. 2 Wochen gemacht, nur wollte sie euch extra zeigen, weil ihre Design sich zu sehr von den rot-weiße Herztörtchen unterscheidet. 
Das Innenleben ist der gleiche wie bei den Herz-Törtchen: Marzipankuchen geschichtet mit Brombeerkonfitüre, Marzipan und weiße Ganache. 

Momentan stehe ich total auf die Frühlingsfarben grün, gelb und weiß und deswegen habe ich sie auch hier verwendet. Ich finde, dass die kleine Häppchen sehr frisch und hübsch aussehen, es ist aber eine Arbeit, die ich in großen Mengen nicht machen würde - für ein paar Petit Fours, um den übrig gebliebenen Biskuit zu verwenden, bin ich fast immer zu haben, aber stellt ihr euch vor, hunderte davon machen zu müssen - ohhhh, ohne mich!!! :D Ich habe großes Respekt vor
jeder, der das machen könnte, aber wahrscheinlich macht er das dann hauptberuflich und nicht als Hobby in einer sehr limitierte Freizeit!
Die Gänseblümchen habe ich aus Blütenpaste (SatinIce) und die Blossom Sugar Art Ausstecher und Mould gemacht, die ihr zum Beispiel beim Torten-art.de erwerben könntet! 

Das ist alles von mir für diesen Sonntag!
Ich wünsche euch einen ruhigen Abend und bis demnächst

Süße Grüße
Valentina


Мини тортичка и петифури с маргаритки


Направих тези мини сладки заедно с мини сърцевидните тортички преди около 2 седмици, но исках да ви ги покажа отделно, защото техният дизайн се отличава доста от бяло/червените сърца за деня на влюбените. 
Вътрешността им е еднаква - марципанов сладкиш, нареден със сладко от къпини, марципан и бял крем Ганаж. 

В момента обожавам пролетните цветове зелено, жълто и бяло и затова ги използвах и тук. Намирам, че тези хапки изглеждат много свежо и красиво, но това е работа, която не бих правила в големи количества. За няколко петифури, за да не се хвърли останал блат, съм почти винаги готова, но представете си само, ако трябва да направите стотици от тях - оххх, без мен!!! Респектирам много всеки, които може да го направи, но от друга страна, сигурно един такъв човек го прави, ако това ми е професията, а не като хоби в много оганичено свободно време!
Маргаритките направих от тесто за цветя (SatinIce) и формите за цветя Blossom Sugar Art Ausstecher und Mould, които в Германия могат да се закупят от Torten-art.de.

Така, това май беше всичко от мен за тази неделя!
Желая ви приятна  и скокойна вечер и до следващият път!

Сладки поздрави
Валентина 








Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...