Dienstag, 6. November 2012

Halloween Totenkopf-Box aus Schokolade /Шоколадова бонбониера за Хелоуин във формата на череп

Halloween Totenkopf-Schokoladen-Schachtel


Versprochen: das ist wirklich der letzte Halloween-Post für dieses Jahr. Aber ich wollte euch auch diese Schokoladenschachtel nicht vorenthalten. Ich fand die Idee witzig! Eine Bonbon-Schachtel aus Schokolade in Totenkopf-Form 10cm hoch. Ich habe neben die kleine Sculls Candy Mould auch einen größeren Totenkopf-Form gekauft. Da er aber locker 1kg Schokoladen aufnehmen konnte, habe ich mich entschieden, ihn nicht komplett zu füllen, sondern eine Art Schokoladen-Dose zu bauen. Dafür habe ich mehrere Schichten geschmolzenen Schokoladen

mit einer Pinsel aufgetragen und zwischendurch immer abkühlen lassen. 

Ich habe dieses Jahr für Halloween ausschließlich Deko aus Schokolade gemacht. Das ist einen schnellen und einfachen Weg effektvollen Dekorationen zu machen. Man kann entweder schon fertig gefärbte Schokolade (die sogenannte Candy Melts) verwenden oder man
 färbt selbst weiße Schokolade mit Schokoladenfarben (es sind spezielle Lebensmittelfarben auf Ölbasis, die Fondant Pastenfarben sind dafür nicht geeignet). Ich habe mir vor kurzen einen Farbset mit 4 Farben für Schokolade gekauft, habe es jedoch noch nicht verwendet: Ich berichte auf jeden Fall, wenn ich es ausprobiert habe. 
Mittlerweile kann man Schokoladenfromen auch in Deutschland kaufen, meine habe ich von Holland. Sie werden „Candy Moulds“ genannt und sind aus Plastik d.h. sind nicht zum Backen geeignet, sondern nur um geschmolzenen Schokoladen reinzugießen. 


Zuckersüße Grüße
Valentina


Шоколадова бонбониера за Хелоуин във формата на череп


Обещавам – това наистина е последната публикация за тази година на тема Хелоуин.
Но просто не исках да скрия от вас тази шоколадова бонбониера-кутийка. Намирам тази идея за много весела. Кутия за бонбонки в формата на череп висок 10 см. Освен формата за малките черепи (които направих тук) бях си купила и форма за голям череп. Но формата е толкова голяма, че ако исках да я напълня изцяло, сигурно трябваше да изсипя в нея около 1 кг шоколад, така че реших да направя череп, кух по средата и да го използвам за бонбониера! Разтопих шоколад и с помощта на една четка нанесох последователно няколко пласта шоколад, като след всеки пласт оставях за по 10 минути в хладилника, да се стегне шоколада. След последният пласт оставих шоколадовия череп през нощта в хладилника. Шоколада трябва да бъде изстинал напълно, тогава излиза добре от формата.


Тази година правих за Хелоуин декорация само от шоколад. Това е един бърз и лесен начин, да направите ефектни декорации. Може да се използват или предварително боядисан шоколад (така наречените Candy Melts) или да се оцвети бял шоколад с хранителни бои за шоколад.  Но боята трябва да е специална за шоколад, боите за фондан не стават.
Формите са пластмасови и се наричат Candy Moulds , в тях не може да се пече, ами се използват само за разтопен шоколад.




Сладки поздрави

Валентина

1 Kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...