Mittwoch, 17. August 2011

Nachgemacht: Himbeer-Yoghurt-Eis/ Млечен сладолед с малини

 Himbeer-Yoghurt-Eis 
Ich habe heute ein Rezept für Himbeer-Yoghurt-Eis ausprobiert. Das Rezept habe ich im Netz gefunden und zwar auf diesen Blog. Da ich keine Eismaschine besitze, habe ich das Eis im Tiefkühlen gemacht. Meine Änderungen und Anmerkungen habe ich in Rot vermerkt. 
Zutaten für ca 1Liter

400g Himbeeren (gefrorenen)
400g Joghurt (1,5% Fett)
200g Sahne
1 El Zucker (3EL)
1 Packung Sahnesteif
Zubereitung

Die Himbeeren säubern (oder auftauen lassen), mit Zucker bestreuen und mit dem Passierstab pürieren. Die Sahne in einem Gefäß mit dem Sahnesteif schlagen und den Joghurt mit den Beeren unterheben. Alles gut verrühren und in einen passenden Behälter füllen. In den Tiefkühler  für ca. 5 Stunden stellen. Von Zeit zu Zeit umrühren, damit er cremig wird. 


Млечен сладолед с малини
Днес пробвах една рецепта за сладолед с кисело мляко и малини. Намерих рецептата в интернет в този блог. Тъй като нямам машина за сладолед, направих сладоледа в хладилника. Промените в рецептата са написани в червено.
Продукти за около 1 литър
400гр малини (аз използвах замразени)
400гр кисело мляко (1,5% масленост)
200гр сметана
1 сл захар (аз сложих 3 сл)
1 пакетче стабилизатор за сметана (може и без него)
Начин на пригорвяне
Почистете малини (или ги размразете, ако използвате замразени), поръсете със захар и ги пюрирайте. Разбийте сметаната със стабилизатора и прибавете малините и киселото мляко. Разбъркайте всичко добре и напълнете в подходящ съд. Сложете за около 5 часа във фризера, като разбърквате от време на време, за да се получи кремообразен сладолед.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...