Freitag, 10. Juni 2011

Cars Auto/ Автомобил Карс

Cars Auto/ Автомобил Карс
DE: Ich habe diese Woche mich von den Film Cars und der kleine Sohn meiner Kollegin und gleich für ihn ein kleines Cars Auto gebastelt. Ich bin ziemlich zufrieden wie er geworden ist. Das Auto ist gerade mal 10 cm lang und vielelicht 5cm hoch und deswegen war schwierig Details hinzuzufügen, aber einige könnte ich schon machen.

Ich verstehe nicht viel von Autos und habe es nur nach Google Bilder gemacht und glaubt mir Rücksichtfotos von Auto habe ich nicht gefunden und so ich der Rücken von meinen Cars "nackig" geblieben.
Der kleine Lucas feiert am Anfang Juli sein Moto-Geburtstag Cars, aber ich darf früher meine Figur hier veröffentlichen, da er nicht wirklich ein Leser meiner Blog ist und meine Kollegin es mir "erlaubt" hat.
BG: Тази седмица се вдъхнових от филма Карс и малкият син на една моя колежка и направих за него една малка захарна кола. Доста съм доволна от това как се получи. Колата е само 10 сантиметра дълги и 5 см висока, така че е трудно да се работи много детайлирано, но успях да направия някой и друг детайл.
Аз не разбирам много от коли и само с помоща Google Снимки моделирах колата,  и повярвайте ми, колкото и да търсиш, но можеш да намериш снимки от задната част на колата, така че моята кола остана малко "гола" отзад.
Малкият Лукас има рожден ден в началото на юли и ще оразнува с мото Карс, но тъй тако той не е мой редовен читател (все пак е на 7 години), побликувам още сега количката.

Hier die Bilder/ Ето и малко снимки:















Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...